EasyDesk helpdesk 1.9.6
Kategória programu:
Kancelária a podnikanie > Vzdialená plocha
Operačný systém:
Windows2000, WinXP, Windows2003, Windows Vista Starter, Windows Vista Home Basic, Windows Vista Home Premium, Windows Vista Business, Windows Vista Enterprise, Windows Vista Ultimate, Windows Vista Home Basic x64, Windows Vista Home Premium x64, Windows Vista Business x64, Windows Vista Enterprise x64, Windows Vista Ultimate x64, Windows CE
Krátky popis k programu EasyDesk helpdesk:
Teraz máte možnosť stiahnuť si softvér EasyDesk helpdesk vo verzií 1.9.6 od autora Ziggyred Software. Stiahnutie je samozrejme zadarmo, bez nejakých skrytých poplatkov. Popis programu EasyDesk helpdesk je v anglickom jazyku, ale pod ním sa nachádza aj orientačný preklad v slovenskom jazyku. Ospravedlňujeme sa, ale tento preklad je značne nedokonalý. Bol totiž vytvorený automatickým prekladačom. Použili sme ho preto, aby aj ľudia, ktorí nemajú dobrú znalosť anglického jazyka mali predstavu na čo slúži softvér EasyDesk helpdesk ..
Popis od autora programu - Ziggyred Software v anglickom jazyku:
EasyDesk Helpdesk is a popular simple call logging utility for small helpdesks and support centres. It is designed primarily to be quick and easy to use.
A fully working trial version can be downloaded from the Download page. Registration costs just $49.0
Multiple suppoprt staff may share access to a common database hosted on a network resource or simply use the database on a local drive.
EasyDesk is an extremely reasonably priced self- contained helpdesk call- logging system with filtering, ownership, call logging, searching etc.
A feature of EasyDesk is its simplicity, everything is on one clear screen.
It has the ability to instantly see open calls, calls by analyst or by customer, record inventory against customers, free text searches against queries to see previous solutions...
- Easy to use Call/Work/query logging system for small customer support desks and service or any other companies
- Log calls quickly and simply for new customers or build up an existing customer base.
- Configurable Call categories and statuses, call notes, assignments, custom fields.
- Filtering, call sheets and numerous reports + Report Wizard; instantly see your own calls.
- Store Inventory/Stock/Details against customers.
- Save attachments against calls, email customers etc...
- Call archiving and database backup
- Over 30 new features and improvements since last release
Why not download and try it – only 6mb – only $49.99!
Orientačný Slovenský preklad popisu programu:
EasyDesk Helpdesk je populárny jednoduchá utilita pre záznam hovoru malé Asistenčné služby a podpora centier. Je určený predovšetkým pre rýchle a jednoduché použitie. Plne funkčnú skúšobnú verziu možno stiahnuť zo stránky Download. Registrácia stojí iba 49,0 dolárov viac suppoprt zamestnanec môže zdieľať prístup k spoločnej databázy hostiteľom sieťových prostriedkov, alebo jednoducho použiť databázu na lokálnom disku. EasyDesk je extrémne cenovo sebestačný helpdesk call-protokolovanie systému s filtráciou, vlastníctva, volanie, vyhľadávanie apod rys EasyDesk je jeho jednoduchosť, všetko je na jednej obrazovke jasné. Má schopnosť vidieť okamžite otvorených výziev, výziev podľa analytika alebo podľa zákazníka, záznam zásob voči zákazníkom, voľné textové vyhľadávanie na otázky pozri predchádzajúce riešenie ... - Jednoduché použitie volanie / Práca / dotaz protokolovanie systém pre malé stoly zákazníckej podpory a servisu alebo akejkoľvek inej spoločnosti - Denník hovorov rýchlo a jednoducho pre nových zákazníkov alebo vybudovanie existujúcej zákazníckej základne. - Konfigurovateľné volanie kategórií a stavov, volajte poznámky, úlohy, vlastné polia. - Filtrovanie volanie listy a početné správy + Sprievodca zostavou, okamžite vidieť svoje vlastné hovory. - Ukladanie zásob / skladu / Detaily voči zákazníkom. - Uloženie príloh proti hovory, e-mail zákazníkmi atď .. - Výzva na archiváciu a zálohovanie databázy - Viac ako 30 nových funkcií a vylepšení od poslednej verzie Prečo nie stiahnuť a vyskúšať to - len 6 MB - len 49,99 dolárov!
Sťahujte tu: EasyDesk helpdesk 1.9.6
Ak sa Vám nedarí stiahnuť tento program, prosím s kliknite sem a nahláste nefunkčný odkaz.
Toronto IT Support V.011Novinka
NexusLink allows you to access Toronto IT support Services and much more !
Orientačný preklad: NexusLink vám umožní prístup k Toronto podporujú služby a oveľa viac!
TicketAxis - Trouble Ticketing Software 1.0.1Novinka
TicketAxis - Trouble Ticket Management software from SupportAxis
Orientačný preklad: TicketAxis - Trouble Ticket Management software od SupportAxis
MetaLAN 2.5Novinka
Remote control, support, monitoring, software auditing and hardware inventory.
Orientačný preklad: Diaľkové ovládanie, podporu, monitorovanie, audit a hardvér zásob softvér.
ShareRight 5.0Novinka
Network share,document and VNC mangement
Orientačný preklad: Zdieľanej sieťovej zložke, dokumentu a VNC mangement
LBE Desktop Helpdesk 186Novinka
Easy to use helpdesk software - sensibly priced to suit all business sizes
Orientačný preklad: Ľahko použiteľný softvér helpdesk - rozumne ocenená, aby vyhovovali všetkým obchodným veľkosti
NetSupport Servicedesk 3.0Novinka
NetSupport Servicedesk - The Web Based Helpdesk Software Solution
Orientačný preklad: NetSupport ServiceDesk - Web Based Helpdesk softvérové riešenia
MetaLAN 1.8Novinka
Windows systems management & help desk tool with remote control & many features.
Orientačný preklad: Windows správy systémov a help desk nástroj s diaľkovým ovládaním a mnohými funkciami.
Been There Done That 2006Novinka
Easily update users, computers, software, peripherals and problems.
Orientačný preklad: Jednoducho aktualizovať užívateľov, počítače, softvér, periférií a problémy.
Commit CRM 3.7Novinka
Commit - CRM, Service and Billing for Small Computer Services Businesses
Orientačný preklad: Dopustiť - CRM, servis a fakturácia pre malé firmy Služby výpočtovej techniky