Polar Help Desk 5.0
Kategória programu:
Kancelária a podnikanie > Vzdialená plocha
Operačný systém:
WinXP, WinVista, WinVista x64, Win7 x32, Win7 x64, WinServer
Krátky popis k programu Polar Help Desk:
Teraz máte možnosť stiahnuť si softvér Polar Help Desk vo verzií 5.0 od autora Polar. Stiahnutie je samozrejme zadarmo, bez nejakých skrytých poplatkov. Popis programu Polar Help Desk je v anglickom jazyku, ale pod ním sa nachádza aj orientačný preklad v slovenskom jazyku. Ospravedlňujeme sa, ale tento preklad je značne nedokonalý. Bol totiž vytvorený automatickým prekladačom. Použili sme ho preto, aby aj ľudia, ktorí nemajú dobrú znalosť anglického jazyka mali predstavu na čo slúži softvér Polar Help Desk ..
Popis od autora programu - Polar v anglickom jazyku:
Polar Help Desk is a web based help desk that helps you organize support department. With email integration, incident management enables your organization to manage support services to your employees and customers through a central help desk portal.
Pay what you want for your first license of Polar Help Desk 5.
Key advantages:
- Incorporate proven Incident Management process based on ITIL and best practices procedures
- Email integration and automation from multiple mailboxes via POP/IMAP
- Easy management unlimited number of customer, accounts, teams, incidents, email mailboxes
- Service Level Management. Use best practices from ITIL.
- Email Notifications management and customization
- Powerful and completely customizable User Roles and Permissions
- Custom Languages and customization any labels
- Active Directory integration
- API that lets you integrate any system with Help Desk through RESTful API over HTTP protocols
- Build your own new reports using client and server side Java Script.
- Source code available for purchase
Orientačný Slovenský preklad popisu programu:
Polar Help Desk je webová help desk, ktorý vám pomôže organizovať oddelenie podpory. S e-mail integrácie, správy incidentov umožňuje vašej organizácii riadiť podporných služieb so svojimi zamestnancami a zákazníkmi prostredníctvom centrálneho portálu help desk. Platiť to, čo chcete pre svoj prvý licenciu Nápoveda Polar Desk 5. Kľúčové výhody: - Začlenenie osvedčené Incident Management proces založený na ITIL a osvedčených postupov v riadení - integrácie a automatizácie e-mail z viacerých e-mailových schránok cez protokol POP / IMAP - Jednoduchá správa neobmedzený počet zákazníkov, účty, tímy, incidenty, e-mail schránok - Service Level Management. Použitie najlepších postupov z ITIL. - Upozornenie e-mailom riadenie a prispôsobovanie - Výkonná a kompletne prispôsobiteľné užívateľské role a oprávnenia - Vlastné jazyky a úpravy štítkov - Integrácia služby Active Directory - API, ktorá umožňuje integrovať všetky systémy s Help Desk cez REST API cez protokoly HTTP - Zostavte si svoj vlastný nové správy pomocou klienta a na strane servera Java Script. - Zdrojový kód k dispozícii pre nákup
Sťahujte tu: Polar Help Desk 5.0
Ak sa Vám nedarí stiahnuť tento program, prosím s kliknite sem a nahláste nefunkčný odkaz.
VerifyMyPC 2.6Novinka
Reduce technical support times from 2 hours to 5 minutes.
Orientačný preklad: Redukuje potrebu technickej podpory časy od 2 hodín do 5 minút.
LibertyControl (For Palm) 1.2.1Novinka
Control PowerPoint, Browser, WMP, Mouse and more over Bluetooth to your Desktop.
Orientačný preklad: Ovládanie PowerPoint, prehliadač, WMP, myš a ďalšie cez Bluetooth na plochu.
Problem Solved 4.6Novinka
Easily record, update and report on support issues and PC/Software Inventory!
Orientačný preklad: Ľahko nahrávať, aktualizovať a správa o podporu otázky a softvér PC zásob!
MetaLAN 2.5Novinka
Remote control, support, monitoring, software auditing and hardware inventory.
Orientačný preklad: Diaľkové ovládanie, podporu, monitorovanie, audit a hardvér zásob softvér.
Ticker Tape 1.3.2Novinka
Enables Help Desks to quickly 'broadcast' status messages to multiple user sites
Orientačný preklad: Umožňuje pomôcť Desks rýchlo "vysielať" stavové správy do viacerých používateľov lokality
TicketAxis - Trouble Ticketing Software 1.0.1Novinka
TicketAxis - Trouble Ticket Management software from SupportAxis
Orientačný preklad: TicketAxis - Trouble Ticket Management software od SupportAxis
Jitbit HelpDesk 5.4.4Novinka
Jitbit HelpDesk - web based help desk software (ASP.NET), ticket tracking system
Orientačný preklad: Jitbit HelpDesk - webové help desk softvér (ASP.NET), lístok sledovací systém
SRM Help Desk 2005 1.0Novinka
SRM Help Desk 2005 is an affordable, easy to use, yet full featured program
Orientačný preklad: ŠRM Help Desk 2005 je cenovo dostupné, ľahko ovládateľný ešte plne vybavený program
AccessAble Help Desk Pro Edition 2007Novinka
Now more easily access help desk data using the Windows app or web interface
Orientačný preklad: Teraz viac jednoduchý prístup k Pomocníka stole údajov pomocou Windows app alebo webového rozhrania