NetSupport Servicedesk 3.0
Kategória programu:
Kancelária a podnikanie > Vzdialená plocha
Operačný systém:
Android, BlackBerry, Handheld/Mobile Other, iPhone, Linux, Mac OS X, Pocket PC, Win2000, Win7 x32, Win7 x64, Win98, WinMobile, WinOther, WinServer, WinVista, WinVista x64, WinXP, Other
Krátky popis k programu NetSupport Servicedesk:
Teraz máte možnosť stiahnuť si softvér NetSupport Servicedesk vo verzií 3.0 od autora NetSupport Ltd. Stiahnutie je samozrejme zadarmo, bez nejakých skrytých poplatkov. Popis programu NetSupport Servicedesk je v anglickom jazyku, ale pod ním sa nachádza aj orientačný preklad v slovenskom jazyku. Ospravedlňujeme sa, ale tento preklad je značne nedokonalý. Bol totiž vytvorený automatickým prekladačom. Použili sme ho preto, aby aj ľudia, ktorí nemajú dobrú znalosť anglického jazyka mali predstavu na čo slúži softvér NetSupport Servicedesk ..
Popis od autora programu - NetSupport Ltd v anglickom jazyku:
Reduce the TCO (Total Cost of Ownership) by decreasing the number of vendors you are managing, improving help desk support, enforcing configuration standards and effectively migrating to new technologies.
Track and manage licenses using the inventory and application metering functionality. Identify illegal and unused software, providing the necessary knowledge to purchase the optimum number of licenses for your enterprise.
Ensure compliance with corporate configuration standards using the software metering capability to identify and maintain standard desktop configurations and those that fall out of compliance even during server downtimes.
Plan and budget for migrations, ensuring that any desktop changes needed to support an upgrade are effected. ServiceDesk allows you to procure the components in advance, plan the work and ensure the installation team is fully prepared at the point of upgrade.
Effective Security Management for identification of missing computer assets such as CD-ROMs, memory, hard drives and even entire computer systems.
Reduce the need for costly physical inventories by removing the need to visit each desktop.
Assisting with Disaster Recovery by transferring the IT information collected by your ServiceDesk to your contingency plans, identifying where critical users and revenue related PCs are located.
Virus prevention and remedial activities are essential for any enterprise. As NetSupport ServiceDesk works independently of your e-mail server, periodic updates can be distributed to your users even during a virus crisis
Orientačný Slovenský preklad popisu programu:
Zníženie TCO (celkové náklady na vlastníctvo), znížením počtu dodávateľov riadite, zlepšenie help desk podporu, presadzovanie noriem a konfigurácie účinne sťahovať do nových technológií. Sledovanie a správu licencií pomocou inventára a aplikácie merania funkčnosti. Identifikovať nelegálny softvér a nepoužívané, poskytnúť potrebné znalosti k nákupu optimálny počet licencií pre váš podnik. Zabezpečiť dodržiavanie firemných štandardov konfigurácia pomocou softvéru merania schopnosť identifikovať a dodržiavať štandardné stolové konfigurácie, a tie, ktoré spadajú mimo dodržiavanie aj počas server prestoje. Plán a rozpočet pre migráciu, zabezpečenie toho, aby na každom pracovnom stole zmeny potrebné na podporu modernizácie budú vykonané. ServiceDesk umožňuje získať komponenty v predstihu, plán práce a zabezpečiť inštaláciu tím je plne pripravený v okamihu upgrade. Efektívne riadenie bezpečnosti pre identifikáciu chýbajúcich počítače aktív, ako sú CD-ROMy, pamäte, pevné disky a dokonca celé počítačové systémy. Znížiť potrebu nákladných fyzických inventúr tým, že odstráni potrebu navštíviť každú plochu. Pomáhať s Disaster Recovery prevodom IT informácie zhromaždené vaše ServiceDesk do pohotovostných plánov, zisťovanie, kde sú umiestnené kritické užívateľov a príjmy súvisiace s PC. Vírus prevencia a nápravné opatrenia sú nevyhnutné pre každého podniku. Ako NetSupport ServiceDesk pracuje nezávisle na váš e-mail server, môžete pravidelné aktualizácie distribuovaná používateľom aj počas krízy vírus
Sťahujte tu: NetSupport Servicedesk 3.0
Ak sa Vám nedarí stiahnuť tento program, prosím s kliknite sem a nahláste nefunkčný odkaz.
Ticker Tape 1.3.2Novinka
Enables Help Desks to quickly 'broadcast' status messages to multiple user sites
Orientačný preklad: Umožňuje pomôcť Desks rýchlo "vysielať" stavové správy do viacerých používateľov lokality
Commit CRM 3.7Novinka
Commit - CRM, Service and Billing for Small Computer Services Businesses
Orientačný preklad: Dopustiť - CRM, servis a fakturácia pre malé firmy Služby výpočtovej techniky
Boldcenter Operator Client .NET 4.13Novinka
Free live chat software for online sales and support teams
Orientačný preklad: Voľný live chat softvér online predaja a podporu tímov
MGCS 2006Novinka
MGCS 2006 now includes a Desktop application, web interface and Pocket PC Applet
Orientačný preklad: MGCS 2006 teraz obsahuje aplikáciu Desktop, webové rozhranie a Pocket PC Applet
Been There Done That 2006Novinka
Easily update users, computers, software, peripherals and problems.
Orientačný preklad: Jednoducho aktualizovať užívateľov, počítače, softvér, periférií a problémy.
logonmypc 3.6Novinka
Remote control your PC at logonmypc.com even if both sides behind firewall.
Orientačný preklad: Diaľkové ovládanie počítača v logonmypc.com, aj keď obe strany za firewallom.
LBE Desktop Helpdesk 186Novinka
Easy to use helpdesk software - sensibly priced to suit all business sizes
Orientačný preklad: Ľahko použiteľný softvér helpdesk - rozumne ocenená, aby vyhovovali všetkým obchodným veľkosti
eTalkup 2.2Novinka
Track your website visitors and chat with them in real-time!
Orientačný preklad: Sledovať váš web návštevníkov a rozprávať sa s nimi v reálnom čase!
Skynet Monitor 1.1.0.1Novinka
Manage all computers in the Network Node , provide technical team assistance.
Orientačný preklad: Spravovať všetky počítače v sieti uzol, poskytujú tím technickej pomoci.