Bezplatná databáza programov

Počet programov: 23,495 | Dnes pridaných: 0
  • Pop DVD Ripper

    Vysoko rýchlostný ripovací nástroj z DVD do formátov VCD, SVCD, DivX a AVI. »
    Licencia: Shareware

  • Similarity

    Hľadá a odstraňuje duplicitné hudobné súbory (MP3, WMA) podľa obsahu, značky i podobnosti zvuku. »
    Licencia: Freeware

  • Mach5 Mailer

    Dokáže posielať e-mailové správy zákazníkom z akejkoľvek databázy. »
    Licencia: Freeware

Vyberte si kategóriu

NetSupport Servicedesk 3.0

Autor: NetSupport Ltd
Licencia: Demo
Veľkosť: 65.9 MB
Cena: 1600.00 $
Počet stiahnutí: 946
Dátum pridania: 2010-06-04
Aktualizácia: 2011-05-17

Kategória programu:

Kancelária a podnikanie > Vzdialená plocha

Operačný systém:

Android, BlackBerry, Handheld/Mobile Other, iPhone, Linux, Mac OS X, Pocket PC, Win2000, Win7 x32, Win7 x64, Win98, WinMobile, WinOther, WinServer, WinVista, WinVista x64, WinXP, Other

Krátky popis k programu NetSupport Servicedesk:

Teraz máte možnosť stiahnuť si softvér NetSupport Servicedesk vo verzií 3.0 od autora NetSupport Ltd. Stiahnutie je samozrejme zadarmo, bez nejakých skrytých poplatkov. Popis programu NetSupport Servicedesk je v anglickom jazyku, ale pod ním sa nachádza aj orientačný preklad v slovenskom jazyku. Ospravedlňujeme sa, ale tento preklad je značne nedokonalý. Bol totiž vytvorený automatickým prekladačom. Použili sme ho preto, aby aj ľudia, ktorí nemajú dobrú znalosť anglického jazyka mali predstavu na čo slúži softvér NetSupport Servicedesk ..

Popis od autora programu - NetSupport Ltd v anglickom jazyku:

Reduce the TCO (Total Cost of Ownership) by decreasing the number of vendors you are managing, improving help desk support, enforcing configuration standards and effectively migrating to new technologies.
Track and manage licenses using the inventory and application metering functionality. Identify illegal and unused software, providing the necessary knowledge to purchase the optimum number of licenses for your enterprise.
Ensure compliance with corporate configuration standards using the software metering capability to identify and maintain standard desktop configurations and those that fall out of compliance even during server downtimes.
Plan and budget for migrations, ensuring that any desktop changes needed to support an upgrade are effected. ServiceDesk allows you to procure the components in advance, plan the work and ensure the installation team is fully prepared at the point of upgrade.
Effective Security Management for identification of missing computer assets such as CD-ROMs, memory, hard drives and even entire computer systems.
Reduce the need for costly physical inventories by removing the need to visit each desktop.
Assisting with Disaster Recovery by transferring the IT information collected by your ServiceDesk to your contingency plans, identifying where critical users and revenue related PCs are located.
Virus prevention and remedial activities are essential for any enterprise. As NetSupport ServiceDesk works independently of your e-mail server, periodic updates can be distributed to your users even during a virus crisis

Orientačný Slovenský preklad popisu programu:

Zníženie TCO (celkové náklady na vlastníctvo), znížením počtu dodávateľov riadite, zlepšenie help desk podporu, presadzovanie noriem a konfigurácie účinne sťahovať do nových technológií. Sledovanie a správu licencií pomocou inventára a aplikácie merania funkčnosti. Identifikovať nelegálny softvér a nepoužívané, poskytnúť potrebné znalosti k nákupu optimálny počet licencií pre váš podnik. Zabezpečiť dodržiavanie firemných štandardov konfigurácia pomocou softvéru merania schopnosť identifikovať a dodržiavať štandardné stolové konfigurácie, a tie, ktoré spadajú mimo dodržiavanie aj počas server prestoje. Plán a rozpočet pre migráciu, zabezpečenie toho, aby na každom pracovnom stole zmeny potrebné na podporu modernizácie budú vykonané. ServiceDesk umožňuje získať komponenty v predstihu, plán práce a zabezpečiť inštaláciu tím je plne pripravený v okamihu upgrade. Efektívne riadenie bezpečnosti pre identifikáciu chýbajúcich počítače aktív, ako sú CD-ROMy, pamäte, pevné disky a dokonca celé počítačové systémy. Znížiť potrebu nákladných fyzických inventúr tým, že odstráni potrebu navštíviť každú plochu. Pomáhať s Disaster Recovery prevodom IT informácie zhromaždené vaše ServiceDesk do pohotovostných plánov, zisťovanie, kde sú umiestnené kritické užívateľov a príjmy súvisiace s PC. Vírus prevencia a nápravné opatrenia sú nevyhnutné pre každého podniku. Ako NetSupport ServiceDesk pracuje nezávisle na váš e-mail server, môžete pravidelné aktualizácie distribuovaná používateľom aj počas krízy vírus

Sťahujte tu: NetSupport Servicedesk 3.0

Ak sa Vám nedarí stiahnuť tento program, prosím s kliknite sem a nahláste nefunkčný odkaz.


Podobné programy v tejto kategórií

Commit CRM 3.7Novinka

Commit - CRM, Service and Billing for Small Computer Services Businesses

Orientačný preklad: Dopustiť - CRM, servis a fakturácia pre malé firmy Služby výpočtovej techniky

Licencia: Commercial | Veľkosť: 17.87 MB

HB ScreenSpy 3.5Novinka

Secretly see everything your spouse, child or employee does online.

Orientačný preklad: Tajne všetko vidieť váš manžel, dieťa alebo zamestnanec online.

Licencia: Shareware | Veľkosť: 2.72 MB

Skynet Monitor 1.1.0.1Novinka

Manage all computers in the Network Node , provide technical team assistance.

Orientačný preklad: Spravovať všetky počítače v sieti uzol, poskytujú tím technickej pomoci.

Licencia: Shareware | Veľkosť: 1.21 MB

Boldcenter Operator Client .NET 4.13Novinka

Free live chat software for online sales and support teams

Orientačný preklad: Voľný live chat softvér online predaja a podporu tímov

Licencia: Freeware | Veľkosť: 4.16 MB

LBE Desktop Helpdesk 186Novinka

Easy to use helpdesk software - sensibly priced to suit all business sizes

Orientačný preklad: Ľahko použiteľný softvér helpdesk - rozumne ocenená, aby vyhovovali všetkým obchodným veľkosti

Licencia: Shareware | Veľkosť: 4.41 MB

SRM Help Desk 2005 1.0Novinka

SRM Help Desk 2005 is an affordable, easy to use, yet full featured program

Orientačný preklad: ŠRM Help Desk 2005 je cenovo dostupné, ľahko ovládateľný ešte plne vybavený program

Licencia: Shareware | Veľkosť: 9.55 MB

TurboMeeting 3.3Novinka

TurboMeeting: Web conferencing, Remote PC Support, Remote PC Access, and Webinar

Orientačný preklad: TurboMeeting: Webové konferencie, podporu vzdialeného PC, vzdialený prístup PC a Webinar

Licencia: Demo | Veľkosť: 1.78 MB

eTalkup 2.2Novinka

Track your website visitors and chat with them in real-time!

Orientačný preklad: Sledovať váš web návštevníkov a rozprávať sa s nimi v reálnom čase!

Licencia: Freeware | Veľkosť: 3.06 MB

Web Help Desk Software for Mac OS X 10.0.18.3Novinka

Web based help desk software for Mac. Powerful customer service desk software.

Orientačný preklad: Webový help desk softvér pre Mac. Výkonný zákaznícky servis desk softvér.

Licencia: Shareware | Veľkosť: 147 MB

Najsťahovanejšie programy